پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215208
منصوريان: تمام تلاشم اين است که بمب را در استقلال نگه دارم
تاریخ انتشار : 1395/03/25 08:14:49
نمایش : 1348
سرمربي استقلال نگراني خاصي بابت فصل نقل و انتقالات ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در شرايطي که برخي هواداران استقلال پس از تحرک پرسپوليس در 48 ساعت گذشته در بازار نقل و انتقالات نگران اين هستند که تيمي ضعيف تر از رقيب ديرينه بسته شود عليرضا منصوريان سرمربي استقلال اين مساله را رد مي کند و مي گويد: باشگاه استقلال با بهترين کادر ممکن تمرينات پيش فصل را آغاز خواهد کرد.

 

منصوريان به خبرنگار ما گفت: ما ازابتداي فصل نقل و انتقالات سعي کرديم عاقلانه خريد کنيم و چندان نبايد اسير و درگير هياهو و حباب فصل نقل و انتقالات باشيم. ما از ابتدا يارهايي که مدنظر داشتيم به تيم اضافه کرديم و اگرچه وقفه اي در کار ما پيش آمد اما باز هم با قدرت کارمان را پي خواهيم گرفت ضمن اينکه امروز کار جذب دو بازيکن شاخص قاسم حدادي فر و مهدي ترابي آغاز شده که البته اين دو بازيکن قرارداد دارند و کارشان بايد به صورت باشگاه به باشگاه پيش برود.

 

سرمربي استقلال در پايان حرف هايش هم گفت: من توجه طرفداران استقلال را به يک نکته مهم جلب مي کنم و آن هم احترام به داشته هايمان است. ما بازيکنان بسيار خوبي در تيم مان داريم که اگر اعلام کنيم آزاد هستند همه ليگ براي استخدام آنها به تکاپو درخواهند آمد. بنابراين اين را هم در ذهن داشته باشيد که بازيکنان فعلي هم براي خودشان بمب نقل و انتقالاتي محسوب مي شوند و حفظ آنها هم کار بزرگي بوده است.

 

او در پاسخ به اين سوال  که آيا اميد ابراهيمي در تيم استقلال باقي خواهد ماند يا نه گفت: تلاشمان را مي کنيم تا اميد در جمع بازيکنان استقلال باقي بماند چراکه او يکي از مهمترين چهره هاي تيم ما محسوب مي شود.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html